Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2007 13:27 - Кога започна всичко!
Автор: yellowpages Категория: Бизнес   
Прочетен: 425 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.01.2008 00:33


Кога започна всичко! Когато бях подготвителен клас в английската вече имах 5 години зад гърба си езиково образование с АВО-3, та този клас от моето обучение беше малка загуба на време. За това се заех с работа, и както всеки начинаещ започнах като търговец, но не къде да е ами търговец в Жълти Страници. Беше доста интересно като се има предвив, че цените бяха дебели и в долари и комисионните високи. Спомням си как направих сделка с 3M след, което можех да си купя каквото си поискам от спортните магазини, които за онова време бяха кат Gucci бутици. Спомням си как съм разнасял указатели на пловдивския панайр из палата номер 8, която винаги пръщеше от технологии.....и невероятни сублиматични принтери....много исках такъв щот с него лесно щях да правя печатни фалшификации. Спомням си един път на щанда на S&T  Bulgaria, те винаги имаха от най-яките и престижни конструкции......как едно от тогавашните шевчета като ме видя да сърфирам на едно от PCтата, ме попита какво за мен е интернет. Отговорих му, че интернет е място където има всичко стига да знаеш как да го намериш, тогава нямаше google, имаше yahoo и lycos като основни търсачки.....като се замисля не си спомням да съм търсил в тях наскоро!!! защо ли! Защото в Google има всичко! Исками се да е така, обаче не е! Найстина има доста неща, но както всяко нещо на земята си има предели.
В Google има само публична информация и като всяка публична информация тя бива манипулирана, т.е. там пазара определя правилата, та дори чичо Cerf  не може да ги балансира, въппреки че с всеки опит трупа по-дебел портфел ;)



Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yellowpages
Категория: Бизнес
Прочетен: 14010
Постинги: 2
Коментари: 1
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031